با ولایت تا شهادت

با ولایت تا شهادت
آخرین نظرات
نویسندگان

یا علی

دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۱۱ ب.ظ

من کویرم لب من تشنه ی باران علی ست

این لب تشنه ی پر شور، غزلخوان علی ست

این که گسترده تر از وسعت آفاق شده است

به یقین سفره ی گسترده ی دامان علی ست

منّت نان و نمک نیست سر سفره ی او

پس خوشا آن که در این دنیا مهمان علی ست

  • سید امیر حسین حجازی

نظرات  (۳۳)

  • با شهدا (شهنیا)
  • سلام

    خـــــــــــــــدایـــــــــــــــــــــا ....
    خـــیـــلـــی هـــا دلـــمــــو شـــکـــســــتــــن
    شـب بـیـا بـریـم سراغشون من نـشـونـت مـیـدم
    تـــــو بــبـــخــشــشــون ...
    یا زهرا(س)
  • روح الله فاضل
  • سلام علیکم
    الغرض اینکه شعر خودتان بود؟
    سلام اگه میشه لینکم کن.نام کاربریم مداحان14..وبلاگم www.madahan.rozblog.com
                ""من تو را بیدار ابری پاک و رحمت بار میدارم""
         
              حالا به سویت آمدم با دوصد امید...                      لطفی به من نمایی و هم ضامنم شوی...
            میدانم ای رئوف به من بد نمی کنی...                       آورده ام پناه مرا رد نمی کنی...

    ***همسنگری...
    در حرم امن الهی، حرم حضرت رضا (علیه السلام) دعاگویت هستم...*

    + یازهرا(سلام الله علیها)
    ***سلام همسنگری...
    در خدمتیم...***

    + یازهرا(سلام الله علیها)
    ***سلام همسنگری...
    بعد از چندین روز تلاش...
    الحمدلله تا نود درصد از کار پیش رفت...
    خودم بهش نمره ی خوبی میدم...
    بالأخره پس از فعالیت های فرهنگی گسترده در سطح شهرستان و استان...
    فعالیت خودش رو شروع کرده...
    ..در انتظار شما...***
    + یازهرا(سلام الله علیها)
    سلام
    با آخرین پست درخدمتتون هستم
    و
    خداحافظ .  
  • سیّدمیلاد موسوی
  • حضرت زرتشت: خدای بزرگ و دانا و دادار و پرورنده و پاسبان و فروغ مند و نیکوکار و بخشاینده که دادستان نیک و تواناست. پرستش و نیایش می کنم خدای نیکوکاری را که بشر را از تمام مخلوقات گیتی برتر آفرید و به نیروی منطق، هوش و خرد داد، به او شهریاری مخلوقات گیتی و نگهداری آفریدگان برای روبه رو شدن با دیوان و رزم و پیکار با آنان عطا فرمود ...

    درود به شما؛ به روز شدیم با 'نماز از دیدگاه زرتشت' :
    • شرایط نماز در دین زرتشت
    • ترتیب وضو در دین زرتشت
    • قبله در آیین زرتشت
    • پیشینه نماز در ایران
    • ترجمه نماز زرتشتی
    ***سلام همسنگری...
    از بنده ی کمترین قبول کن...
    با سه تا پست بروز شده...
    با احترام منتظرم...***

    + یازهرا(سلام الله علیها)

  • حضرت مادر.سـ
  • سلام

    پس مدتی دوباره به روز شدیم این بار با مطلبِ

    نظر شما چیست؟

    تمام هستی ام از آن زهرا(س)ست-yacin.blog.ir


  • پاتوق عمارها-ثامن گرافیک
  • سلام علیکم

    احوال شما

    ببخشید کمتر فرصت شد سر بزنیم اما ارادت داریم به دوستان

    التماس دعا داریم...

    ما داریم می ریم خدمت.... من مدت کوتاهی نیستم اما رفقا با قوت هستند انشاءالله ...

    امسال قسمتمون نشد بریم مشهد ..

    رفقا ... هرکی امسال قسمتش شد بره حرم علی بن موسی الرضا مارم دعا کنه و سلام و ارادت مارو به آقا برسونه ...

    همین چند بیت :



    ای پیک راستان خبر یار ما بگو
    احوال گل به بلبل دستان سرا بگو


    ما محرمان خلوت انسیم غم مخور
    با یار آشنا سخن آشنا بگو


    برهم چو می‌زد آن سر زلفین مشکبار
    با ما سر چه داشت ز بهر خدا بگو


    هر کس که گفت خاک در دوست توتیاست
    گو این سخن معاینه در چشم ما بگو


    آن کس که منع ما ز خرابات می‌کند
    گو در حضور پیر من این ماجرا بگو


    گر دیگرت بر آن در دولت گذر بود
    بعد از ادای خدمت و عرض دعا بگو


    هر چند ما بدیم تو ما را بدان مگیر
    شاهانه ماجرای گناه گدا بگو


    بر این فقیر نامه آن محتشم بخوان
    با این گدا حکایت آن پادشا بگو


    جان‌ها ز دام زلف چو بر خاک می‌فشاند
    بر آن غریب ما چه گذشت ای صبا بگو


    جان پرور است قصه ارباب معرفت
    رمزی برو بپرس حدیثی بیا بگو


    حافظ گرت به مجلس او راه می‌دهند
    می نوش و ترک زرق ز بهر خدا بگو

    .....................

    هدیه به امام رئوف 8تا صلوات

    ....................
    ارادتمند شما
    پاتوق عمارها-ثامن گرافیک
    http://anaammar.ir/
    بسیار عالی بود .

    پس خوشا آن که در"آن" دنیا مهمان علی ست....

    به روزم با "معرفت در گرانیست"

    سلام علیکم
    بهره مند شدیم !

    اللهم عجل لولیک الفرج
    یاعلی
    این لب تشنه پر شور ،‌غزل خوان علی ست
  • 0000000000000000000000
  • پنجره زیباست اگر بگذارند / چشم مخصوص تماشاست اگر بگذارند / من از اظهاره نظر های دلم فهمیدم / عشق هم صاحب قتواست اگر بگذارند. . . . 
  • عرفان ابوالحسنی
  • سلام شما خیلی  وقته لینک مایید ولی ما لینک شما نیستیم؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!


    :(
  • عرفان ابوالحسنی
  • سلام خدمت شما  
    بعد از یک ماه بروزیم
    (عرفان ابوالحسنی)
  • عرفان ابوالحسنی
  • سلام خدمت شما  
    بعد از یک ماه بروزیم
    (عرفان ابوالحسنی)
  • ...........................
  • .....................................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • احسان ایرانی
  • سلام
    خسته نباشید ... عید شما مبارک

    بروز هستم خوشحال میشم سر بزنید
  • سرباز طلوع
  • ***سلام همسنگری...

    اگر دیر آمدم مجروح بودم...اسیر قبض و بسط روح بودم...

    از من بپذیر با 4 مطلب...

    همچنین عید را تبریک عرض می کنم...***


    + یازهرا(سلام الله علیها)

  • حضرت مادر.سـ
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    عید سعید فطر مبارک.
    وبلاگ حضرت مادر.سـ امشب ساعت 00:12 با مطلب عبد آلوده... به روز خواهد شد.

    منتظر نگاه های مهربان شما هستیم

    سلامتی و تعجیل در فرج حضرت ولیعصر(روحی فداک)صلوات
    یارقابت ساخت وسازهای ساختمانی دربندرعباس ومظلومیت شهدای گمنام دراین بین
    به روزم
    یاحق
    عید است و دلم خانه ویرانه بیا
    این خانه تکاندیم ز بیگانه بیا
    یک ماه تمام میهمانت بودیم
    یک روز به مهمانی این خانه بیا


    عید سعید فطر مبارک
  • طلبه امروزی
  • سلام

    با مطلب " تحلیل ماجرای فدک " بروز هستم . بحثی تاریخی و عقلی در زمینه فدک . فدک زمینی بود که پیامبر به حضرت زهرا س بخشید و خلیفه دوم آن را غصب کرد .

    از مطالب تان استفاده کردم به وبلاگ ما هم سر بزنید و نظرتان را در مورد دل نوشته ام در مورد رفتن احمدی نژاد بفرمایید
  • مصطفی روحی
  • ز طریق بندگی علی نه اگر بش به خدا رسد
    به که رو کند به چه دل نهد به چه سو رود به کجا رسد
    ز خدا طلب دل مقبلی به علی ز جان متوسلی
    که اگر رسد به علی دلی به علی قسم به خدا رسد
  • سجاد قاسمی
  • سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری
    موفق باشی
  • نرگس روزبهانی
  • به روز هستیم خوشحال می شیم از نظرات وتبادل لینک
  • حضرت مادر.سـ
  • سلام،تقبل الله اعمالکم و طاعات

    1-معذرت بابت کم رنگ شدن اخیر
    2-به روزیم با مطلبی به مناسبت شهادت اول مظلوم
    شکسته تا ابرو فرق مرتضی(ع)

    تمام هستی ام از آن زهرا(س)ست-yacin.blog.ir
    سلام دوست گرامی اگه میشه مارو با این آدرس لینک شد azande.blog.ir
  • بیست و چهار
  • تسلیت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی