با ولایت تا شهادت

با ولایت تا شهادت
آخرین نظرات
نویسندگان

سایت جدیدم

سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۱۷ ق.ظ
  • سید امیر حسین حجازی

نظرات  (۱۰)

سلام
اندک زمانی است در فضای مجازی با همسنگران دوشا دوش در خاکریز های جنگ نرم اینطرف و ان طرف می دوم . . .
حضور سبزتان را در سفیر پیشاپیش گرامی می دارم
نظرات و راهنمایی های شما قطعا در رشد و تعالی و رسیدن به اهداف مقدس ما موثر و مفید خواهد بود .
منتظرتان هستیم . تبادل لینک با این وبلاگ با ذکر صلوات بلا مانع است !
التماس دعا
  • عرفان ابوالحسنی
  • سلام
    من بازگشتم
    با یک بلاگ جدید
    اگر بازهم مایل به تبادل لینک هستید
    برای من  پیغام بگذارید
    yekdost.blog.ir
  • سرباز طلوع
  • ***سلام همسنگری...

    ببخشید منو از اینکه چند وقتی نبودم و لیاقت حضور در محفل شما رو نداشتم...

    آخه...اگر دیر آمدم مجروح بودم...اسیر قبض و بسط روح بودم...

    اما دوباره برای کمی مزاحمت آمدم...

    اگر ما رو لایق میدونی، اینبار با شش مطلب بروز شده در خدمت شما هستم...***


    + یازهرا(سلام الله علیها)

    سلام وب زیبایی اگر مایل به تبادل لینک بودید ما رابانام عطرکربلاوآدرسhttp://etrekarbala.blogfa.com/لینک کنید ودر نظرات به ما خبر دهیدتا شما رالینک کنیم


    یاعلی
    سلام وب زیبایی اگر مایل به تبادل لینک بودید ما رابانام عطرکربلاوآدرسhttp://etrekarbala.blogfa.com/لینک کنید ودر نظرات به ما خبر دهیدتا شما رالینک کنیم


    یاعلی
    سلام
     زیبا نوشته اید.

     مهمانید به مطلب *چشیدنی*

    http://zareh.blog.ir/post/89

    یا علی
    سلام
    شما رو به بازدید از وب" شیخ شهید " دعوت میکنیم
    لطفا با نظر های خود کمک کنید تا کار کوچکی برای شناخت این استاد بزرگ انجام شود
    باتشکر

    .: پرتال متفکر شهید استاد مرتضی مطهری :. 
    ***سلام همسنگری...
    از بنده ی کمترین قبول کن...
    با چهار پست بروز شده...
    این بار هم با احترام منتظرم...***

    + یازهرا(سلام الله علیها) 
  • حضرت مادر.سـ
  • سلام و عرض ادب خدمت شما وبلاگ نویس محترم


    بمناسبت دهه مبارک کرامت با

    ویدوئی در وصف هشتمین امام

    پذیرای دقایقی از اوقات شریف شما هستیم.

    پیشاپیش تشکر از حضور شما/


    تمام هستی ام از آن زهرا(س)ست-yacin.blog.ir
  • عرفان ابوالحسنی
  • سلام
    بیاد قدیما که بلاگ من سر می زندید......
    منتظر شما و نظراتتون هستم

    http://erfanabolhasani.blog.ir/

    http://erfan-abolhasani.blog.ir/
    عرفان ابوالحسنی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی